حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ آغاز مراسم اجتماع هواداران محمدباقر قالیباف در مشهد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس | جلیلی در مشهد: امروز یک جهان فرصت داریم که ثمره آن باید یک ایران جهش باشد + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم
سرخط خبرها

توبه گرگ مرگ است | نتانیاهو حمله به اردوگاه آوارگان رفح را «اشتباهی غم‌انگیز» دانست

  • کد خبر: ۲۳۰۷۳۴
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
توبه گرگ مرگ است | نتانیاهو حمله به اردوگاه آوارگان رفح را «اشتباهی غم‌انگیز» دانست
پس از جنایت اشغالگران در رفح و هدف‌قراردادن آوارگان در اردوگاهی در غرب این شهر، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ژستی انسان‌دوستانه گفت که این حمله «اشتباهی غم‌انگیز» بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، طی سخنرانی در پارلمان این رژیم گفت: «باوجود نهایت تلاش ما برای آسیب‌نرساندن به غیرنظامیان بی‌گناه، اما یک اشتباه غم‌انگیز رخ داد.»

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارش کرد: «ما در حال تحقیق درباره این حادثه هستیم و به نتیجه‌گیری خواهیم رسید؛ زیرا این سیاست ماست.»

این اظهارات پس از آن بیان شد که جنگنده‌های متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه‌شب، چادر‌های آوارگان فلسطینی را در شمال‌غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در این جنایت تا این لحظه بیش از ۴۵ فلسطینی، شهید و ده‌ها نفر زخمی شده‌اند. جست‌وجو برای یافتن افراد زیرآوارمانده همچنان ادامه دارد.

این درحالیست که نتانیاهو در ادامه به تداوم حملات علیه حماس متعهد شد و ادعا کرد: «اگر ما تسلیم شویم، پیروزی بزرگی را به تروریسم اهدا خواهیم کرد.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس در نوار غزه از اسرائیل خواستار شرایطی است که موجودیت آن را تهدید می‌کند.

وی افزود: «برای پایان‌دادن به جنگ تا قبل از دستیابی به همه اهداف آن، آماده نیستم و پرچم تسلیم برنخواهم افراشت و نبرد را ادامه خواهیم داد. باید بر حماس فشار بیاوریم. ما این کار را می‌کنیم و با قدرت می‌جنگیم.»

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شامگاه یکشنبه اعلام کرد که هیچ بیمارستانی در رفح (جنوب) وجود ندارد که بتواند قربانیان «کشتار صهیونیست‌ها» علیه آوارگان غرب این شهر را در خود جای دهد. هلال‌احمر فلسطین تأکید کرد که بمباران رژیم صهیونیستی منجر به شهادت و زخمی‌شدن تعداد زیادی از مردم در منطقه‌ای امن در نزدیکی شهر رفح شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->